Blog

Fenntarthatóság, frissesség, gazdag és gyümölcsös ízvilág - Ez bizony a Rauch!

Szentgyörgyi Noémi
2021.10.01 14:26

Fenntarthatóság, frissesség, gazdag és gyümölcsös ízvilág - Ez bizony a Rauch!




A ma már több mint 100 éve alapított Rauch termékeit, megkérdőjelezhetetlenül a magas minőség, a gazdag, gyümölcsös ízvilág, a frissesség és természetesség jellemzi. A Rauch márka sikere országhatárokon átívelő, ma már egyértelműen Európa vezető gyümölcslé gyártó vállalkozásaként emlegethetjük. 






Honnan indult a Rauch márka története?

 

A márka története egy egészen más szálon indult el, a gyümölcsök helyett a hímzőüzem volt a kiindulópont. Ugyanis Franz Josef Rauch 1909-ben testvérével megalapítja a “Rauch Fivérek” elnevezésű hímzőüzemet, ami egészen az 1930-as évekig sikeresen működő vállalkozás volt. 1929-ben azonban a világgazdasági válság súlyosan érintette ezt az iparágat, aminek következménye néhány évvel később a hímzőüzem felszámolása lett.

 

Viszont ekkor a Rauch család, már szerencsére egy másik üzletre is támaszkodhatott, hiszen nem sokkal az első világháború után, 1919-ben felvásároltak egy kis falusi gyümölcsfeldolgozót. Innentől a lehetőségek egész tárháza nyílt meg a Rauch előtt, amivel a márka ügyesen élt is. 

 

Franz Josef Rauch már a huszas évek közepén sikereknek örvendett, 1926-ban megközelítőleg 150.000 literes tárolókapacitást biztosított már, annak érdekében, hogy a keresletet biztosan ki tudja elégíteni. A 30-as években, majd a második világháború alatt is rendkívül megemelkedett a gyümölcslevek népszerűsége, így a Rauch termékek is igencsak kelendőek lettek. 

 

Nem beszélve arról, hogy a Rauch már ekkor is a lehető legmagasabb minőségre törekedett, amit a 30-as években többek között azáltal ért el, hogy alkalmazta - Ausztriában elsőként - a svájcban felfedezett Böhi-eljárást. 

 

A Rauch márka azonban nem csak modern gyártási technológiába, hanem reklámozásba is fektetett, ami már ekkor erősítette a fogyasztók márkahűségét. Az 1950-es években olyan új kereskedelmi láncok jelentek meg mint például a Spar, így a Rauch az elsők között reagálva, szoros kapcsolatokat épít ki ezekkel a láncokkal. 

 

A 60’-as évektől a család következő generációja veszi kezébe a vállalatvezetést, akik egyre csak gyarapítják a Rauch belföldi és nemzetközi kapcsolatait. A 80-as években már megjelent a Bravo és a Happy Day márkájuk is, amelyekkel piacvezetővé váltak Ausztriában. 

 

A 90’-es években újabb lehetőségek nyílnak a Rauch előtt a vasfüggöny leomlásával, így 1993-ban többek között Magyarországon is gyárat nyit. Ausztria 1995-ös EU csatlakozásával pedig még tovább emelkedik az új piacok száma. A 2000-es évektől a folyamatos fejlesztések, új termékek, új csomagolások gyártása és az egyre gyorsabb és nagyobb mértékű terjeszkedés jellemző, szinte töretlenül.

 

A Rauch márka napjainkban

 

Mára a Rauch az egykori aprócska gyárból, Európa vezető gyümölcslé gyártó vállalata lett. Az alapítás óta, napjainkban már a negyedik generáció irányítja a céget, és amellett, hogy egy igazán családbarát szervezetről beszélhetünk, a sikerük egyik fő kulcsa máig a magas minőségre való állandó törekvés. 

 

A magas minőség és a gazdag ízek mellett fontos kiemelni, hogy a Rauch már régóta és töretlenül a fenntarthatóság élharcosa, ugyanis folyamatosan dolgoznak azon, hogy forrásaikat fenntarthatósági és gazdasági szempontból egyaránt a lehető legjobban használják fel. Palackjaikból újra palackok készülnek, többek között a Juice Bar termékeket 100%-ban újrahasznosított PET palackban forgalmazzák, ezzel is óvva a környezetünket.



Rauch a Teveszeden

 

A Teveszednél minőségi márkák sokasága fordul meg nap mint nap, hiszen számunkra a legfontosabb, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kielégítsük. Többek között ilyen népszerű és kiváló minőségű márka a Rauch is, melynek termékei rendszeresen megtalálhatóak webshopunkon. 

 

Ha Te is szeretnél igazán kedvező áron, nagy márkák minőségi termékeihez hozzájutni online, akkor kattints ide és látogass el a Teveszed webshopjára bizalommal.